Mikäli sinusta tuntuu, että asiakas-/ja/tai myyntityö on aina sitä yhtä ja samaa, on aika tarkastella ja purkaa vanhoja käyttäytymismalleja sekä haastaa oma työminäsi uudelleen! Kaipaat kenties uudenlaista puhtia työskentelyysi ja toivoisit kehittyväsi vieläkin paremmaksi työntekijäksi. Haastavien asiakas- ja vuorovaikutustilanteiden käsittelyn kautta pyritään tavoittamaan tiedostamattomia toimintamalleja, löytämään uusia näkökulmia ja reagointitapoja omaan työskentelyyn, oppimaan tilanneherkkyyttä sekä kohtamaan asiakas vertaisena. Rutiininomainenkin työ voi olla mielekästä!

 

Valmennuksessa on mahdollista perehtyä sekä myynti- että asiakastyöhön tai keskittyä kokonaisvaltaisesti toiseen aihealueeseen (esimerkiksi myynnitön asiakastyö).